יום ראשון, 12 בדצמבר 2010

צילה פרידמן


סטייטמנט / צילה פרידמן

נולדתי למשפחה חרדית מבני ברק. משפחת סופרים, משושלת שלמה גנצפריד זצ"ל. הורי עברו את השואה והשואה היא חלק בסיסי בקיום שלי. חציתי את הקווים לטובת היצירה. הלהט והדבקות במטרה דומה לשומר מצוות חרדי.

בתהליך העבודה אני מחפשת את הרווח הצר בין שני קווים או שני משטחים, ככל שאני מתקרבת הרווח צר יותר.הבדיקה נעשית תוך כדי עבודה.
המשטח הלבן והכתמים מבליטים את הבלתי ניתן לתפיסה. לזיהוי: את האור, מתוך תקווה להגיע למקום מבטחים.
תופרת בקווי עיפרון דקיקים בין העולמות, משחזרת את התפרים האישיים בגוף, הנדמים כמפה טופוגרפית.

אני עובדת בסדרות. מתחילה ליצור מתוך טקסט , רעיון או חלק מנוף. עוברת לצורה פלסטית, והצורה משרתת את המטרה, את התוכן וחוזר חלילה וכך אחד ניזון מהשני. דבר שעושה את יצירתי רלוונטית לדרך החיים שלי

היצירה והחיים נכרכים זה בזה.



1

ללא כותרת, 2004, אקריליק, פחם, עיפרון ואבקת עיפרון על נייר 100 * 100 ס"מ






2

ללא כותרת, 2010, עיבוד מחשב והדפסה. ורישום  באבקת פסטל על נייר 100 * 70 ס"מ







3

. ללא כותרת, 2010,  עיבוד מחשב והדפסה. ורישום  באבקת פסטל על נייר 100 * 70 ס"מ








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה